Listerine Mondspoeling Total Care Sensitive Clean Mint 500ml

0 Review | Review toevoegen
Dit mondwater biedt totale mondverzorging door de verschillende voordelen: bescherming van pijnlijke reacties, bestrijding van bacteriën

Standaard levertijd

2 dagen

EAN

Prijs per stuk

Voorraad : 1

Aantal:
Bestellen

Heeft u een vraag over dit product?

Stel ons uw vraag

Listerine Mondspoeling Total Care Sensitive heeft zijn formule verbeterd! Dit mondwater biedt totale mondverzorging door de verschillende voordelen: bescherming van pijnlijke reacties, bestrijding van bacteriën, vermindering van tandplak, landurige bescherming van adem, voorkoming van teruggetrokken tandvlees en versterking van de tanden. Doordat er geen alcohol in zit, heeft deze mondspoeling een milde smaak, ideaal voor de gevoelige tanden.

• Beschermt gevoelige tanden;
  • Houdt tandvlees gezond;
  • Beschermt blootgestelde tanden;
  • Versterkt het glazuur;
  • Helpt bacteriën verwijderen;
  • Verfrist de adem.

Zeer gevoelige tanden? Probeer dan nu de Listerine Professional Sensitivity Therapy. De oplossing voor ernstig tandgevoeligheid.

Gebruik

Na het tandenpoetsen, kan de mond voor 30 seconden gespoeld worden met 20 ml Listerine Mondspoeling Total Care Sensitive of 10 ml voor kinderen van 6 tot 12 jaar. Het product dient onverdund gebruikt te worden en niet ingeslikt te worden. Geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar.

Waarschuwingen
Niet geschikt voor kinderen onder de 6 jaar. Kinderen ouder dan 6 jaar begeleiden. Niet inslikken. Bij inslikken onmiddellijk een arts raadplegen. Niet gebruiken indien u allergisch bent voor één van de bestanddelen. Als irritatie optreedt, vraag dan medisch advies en stop het gebruik. Buiten bereik van kinderen bewaren.

Sorteren op:

Review toevoegen

Geen reviews gevonden.

Stel een vraag over dit product

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Jouw vraag is verzonden! Bedankt.

We zullen jou zo snel mogelijk voorzien van een antwoord.